Sunday, November 14, 2010

Raw Silver 999 - Gotong Royong

Bulan mengumpul Raw Silver



Sesiapa nak joint Gotong Royong
membeli Raw Silver Boleh
SMS/Call Saya 013-4250872.

Sekiranya Anda ade perancangan
untuk membeli or menyimpan sebahagian asset
Anda dalam logam berharga ini.

Cadangan Saya...
Jom bersama Saya membeli Raw Silver.
Selepas ada Raw macam-macam Kita boleh buat.
Tengok sample nie !!!
Cantik.. rugi kalau tak beli.
Kalau ade Raw n Tempah laagi
Untung !!!!

Boleh buat tempahan Silver Bar or Coin
Kepada Semua Share Share Partner Saya.

Kenapa Dengan Kami..
Kami dah pun deal dengan supplier-supplier Silver
Rega yang Saya deal.. amat low price yang penting
Barang ade ... cuma pulus kena tebai / standby...

Ape Tunggu Lagi.. !!!
Sebelum Raw Silver mencecah 3K/Kg

Nanti menyosal...

Template by:
Free Blog Templates